Estas en:

Casa Alcuentros

Un espaciu abiertu a toles muyeres, nel que pues compartir les tos idees, organizar actividaes d'interés pa otres muyeres, informate, asesorate, investigar...

Datos pa contactar

Casa Alcuentros pa les muyeres de Carreño

Señes:
plaza Gremio de Mareantes - urbanización La Matiella
Códigu postal:
33430 - Candás - Carreño
Teléfonu/fax:
985 87 20 29
Corréu electrónicu:
igualdad@ayto-carreno.es
Horariu al públicu:
Llunes a vienres de 9:00 a 14:00 y de 16:00 a 18:00 hores.

Funciones

Xuntes, información, coordinación, diseñu y ellaboración de programes pa muyeres tanto a nivel individual como n'andecha con asociaciones, grupos y colectivos de muyeres, con ámbitu d'actuación en Carreño pa beneficiar a toles muyeres del conceyu.

Asistencia

Nel horariu d'atención conseñáu ensin pidir cita previa.

Servicios

  • Centru pa xuntes qu'ofrez un espaciu común pal diálogu, la comunicación y la solidaridá. Centru d'alcuentru y alderique ente les muyeres de Carreño.
  • Información sobre recursos qu'esisten na Casa  Alcuentros y n'otros servicios a los que se pue acudir (servicios sociales, asociaciones de muyeres, formación y empléu...).
  • Coordinación y collaboración con asociaciones, grupos y colectivos de muyeres na organización d'actividaes, de grupos de trabayu..., sobre temes qu'interesen y esmolecen a les muyeres.
  • Diseñu y ellaboración de programes y actividaes sobre temes d'interés pa les muyeres, como son educación, salú, cultura, deporte, violencia de xéneru...
  • Conferencies, charres-coloquiu y alderiques sobre temes d'interés pa les asociaciones y colectivos de muyeres, asina como los de mayor sensibilidá social.
  • Programa de promoción y dinamización del asociacionismu naquélles estayes nes que nun esisten grupos de muyeres organizaes y de meyora de la xestión de les esistentes a traviés del asesoramientu y apoyu técnicu.