Estas en:

Llexislatura d'anguaño

Alcuerdos Plenarios Llexislatura 2019-2023:

Alcuerdu de Plenu de 11 de xunetu de 2019

El Plenu Municipal, por mayoría absoluta de los miembros presentes, 16 de los 17 que llegalmente lu componen, alcuerda:

Primero.- Establecer que, con efectos del día 13 de xunetu de 2019 los miembros de la Corporación que se rellacionen darréu, van exercer los sos cargos en réxime de dedicación esclusiva:

Dª Amelia Fernández López, Alcaldesa.

Dª Cecilia Tascón Fernández, conceyala de Recursos Humanos, Seguridá Ciudadana, Urbanismu, Accesibilidá ya Igualdá.

Y en réxime de dedicación al 50%:

Dª Paula Cuervo Cuervo, conceyala de Festexos, Facienda, Participación Ciudadana y Tresparencia.

Segundu.- Establecer a favor de los miembros de la Corporación que desempeñen les sos funciones en réxime de dedicación esclusiva y parcial, les retribuciones que se rellacionen darréu, que se van percibir en catorce pagues, doce correspondientes a les mensualidaes del añu y los dos restantes correspondientes a les mensualidaes de xunu y avientu.

Nome: Dª Amelia Fernández López
Cargu: Alcaldesa
Dedicación: Esclusiva, calteniendo la mesma retribución bruta añal que tenía asignada en 2019 (según certificáu de la Intervención Municipal Documentu AUPAC PRE13I0RA)
Retribuciones brutes añales: 43.660,40 EUR (cuarenta y tres mil seiscientos sesenta euros con cuarenta céntimos), distribuyíes en 14 pagues.

Nome: Dª Cecilia Tascón Fernández
Cargu: 2ª Teniente Alcaldía y Conceyala de Recursos Humanos, Seguridá Ciudadana, Urbanismu, Accesibilidá ya Igualdá.
Retribuciones brutes añales: 31.053,40 EUR (trenta y un mil cincuenta y tres euros con cuarenta céntimos), distribuyíes en 14 pagues.

Nome: Dª Paula Cuervo Cuervo
Cargu: Vocera axunta'l gobiernu local 4ª Teniente d'Alcaldía, Conceyala de Festexos, Facienda, Participación Ciudadana y Tresparencia.
Dedicación: Al 50%.
Retribuciones brutes añales: 15.526,70 EUR (quince mil quinientos veintiséis euros con setenta céntimos), distribuyíes en 14 pagues.

Les citaes retribuciones van actualizase añalmente cola mesma referencia del alcuerdu plenariu adoptáu en 2018 (plenu celebráu del 27-09-2018), esto ye, cola actualización de los/les funcionarios/es del Conceyu de Carreño.

Terceru.- Establecer; con efectos del día 15-06-2019, fecha de constitución d'esti ayuntamientu, el réxime d'indemnizaciones por asistencia a los Plenos, Xuntes de Gobiernu y Comisiones Informatives: 40 Euros. Los conceyales lliberaos dende'l día siguiente a la efectividá de la lliberación, nun van percibir cantidá nenguna por esti conceutu.

Cuartu.- Establecer con efectos del día de constitución d'esti Conceyu, a favor de los distintos Grupos Políticos Municipales, una indemnización mensual pa gastos realizaos nel exerciciu de les sos funciones, nes cuantíes siguientes:

- 50 Euros por cada conceyal/a electu/a.
- 90 Euros por cada grupu municipal.

Quintu.- Establecer con efectos del día 15-06-19, el siguiente réxime d'indemnizaciones:

- En materia de dietes, indemnizaciones y gastos de viaxe, va aplicase, una vegada autorizaos, el Real Decretu 462/2002 de 24 de mayu; asimilando a la Sra. Alcaldesa al Grupu 1 y al restu de Conceyales/as al Grupu 2.

Descarga equí l'acta'l plenu, nel que se tomaron los alcuerdos

Dietes que perciben los/es conceyales non lliberaos/es:

Les retribuciones a conceyales y grupos políticos fueron aprobaes nunu de los primeros Plenos d'esta llexislatura y tienen carácter públicu. Les actes de los Plenos, el númberu de comisiones celebraes y la cuantía de les retribuciones tán publicaes na sección correspondiente dientro d'esta web del conceyu, onde s'inclúin toles actes y audios de los plenarios correspondientes nos que s'alcordó'l total retributivu.

Dietes por asistencia a sesiones d'Órganos Colexaos:

Plenu: Cada conceyal/a percibe pola so asistencia: 40 euros/plenu.

Xunta de Gobiernu Local: Cada conceyal/a percibe pola so asistencia: 40 euros/xunta.

Comisiones informatives: Cada conceyal/a percibe pola so asistencia: 40 euro/comisión informativa.

Tamién s'estableció con efectos del día 13-06-15, el siguiente réxime d'indemnizaciones: En materia de dietes, indemnizaciones y gastos de viaxe, va aplicase, una vegada autorizaos, el Real Decretu 62/2002 de 24 de mayu; asimilando a la Sra. Alcaldesa al Grupu 1 y al restu de conceyales al grupu 2.