Aula Mentor - A quién va empobináu

El Centru d'Adultos va empobináu a persones mayores de 16 años qu'intenten:

  • Aumentar la formación.
  • Meyorar la cualificación profesional.
  • Completar el currículu

Cómo funciona

L'alumnáu asiste al aula los díes y hores alcordaos de mano, marcando l'alumnáu'l so propiu ritmu d'aprendimientu. 

Varios alumnos en las aulas para adultosUsen un material escrito o en formatu CD acordies los cursos que se traten. La clase cuenta con medios audiovisuales y programes informáticos que tán a la so disposición nel horariu conseñáu. Toos son orientaos polos sos respectivos tutores, colos que se comuniquen vía telemática con internet.

Los conteníos de cada cursu considérense abondos pa la formación del alumnáu na materia que se trate y al dir al ritmu de les sos capacidaes y tiempu disponible, el llargor del cursu nun ta predetermináu de mano.

La evaluación ye continua y al superar la final algames un certificáu académicu dau pol CNICE del MEC. Pues comprobar la dificultá de los esámenes na páxina Aula Mentor de Candás.

Matrícula

Estos cursos puen siguise dende l'aula o bien dende casa cuando l'alumnáu dispón d'ordenador y conexón a internet. La matrícula ta abierta tol añu y la incorporación de nueves persones ta suxeta a la disponibilidá del aula nesi momentu. L'asistencia a clase ye de dos díes a la selmana, dos hores cada día como máximo, nos cursos nos que se necesita de contino l'usu del ordenador.

El restu afítase al apuntase y/o a lo llargo del cursu acordies les necesidaes del alumnáu.