Estas en:

Escuela de 0 a 3 años

La escuela de primer ciclu d'Educación Infantil de Candás forma parte de la rede d'Escueles Infantiles del Principáu d'Asturies creaes dende un conveniu de collaboración ente la Conseyería d'Educación y los distintos Conceyos, nesti casu'l Conceyu de Carreño.

Interior de la EscuelaEstes escueles nacen col envís de conformar la vida familiar y la vida social, posibilitando asina la incorporación de la muyer al mundu llaboral.

El documentu llegal básicu que regula'l so funcionamientu ye'l Plan d'Ordenación de les Escueles de Primer Ciclu d'Educación Infantil, que:

• Naz de la consideración del derechu de los neños/es a ser educaos/es dende'l so nacimientu, derechu reconocíu y proclamáu pola Convención sobre los Derechos de la Infancia celebrada en Nueva York el 20 de  payares del 1989 y la corresponsabilidá social na respuesta a esti derechu.

• Comparte les aportaciones de les investigaciones de más ceo y nes que rescampla l'arriquecimientu que supón pal neñu/a l'asistencia a un centru nel qu'amás de tar al abellugu de les y los educadores profesionales, tamién alcuentra  neños/es de la so edá  colos que va entamar y completar el so desarrollu personal y social nuna rodiada empobinada a  contribuir al so desarrollu integral, intelectual, afectivu y social. Too ello, como s'afita nel artículu 7.1 de la Llei Orgánica 1/1990, del 3 d'ochobre, d'Ordenación Xeneral del Sistema Educativu, n'andecha cola familia.

• Ye'l so enfotu integrar instrumentos propios del campu educativu y del campu social que-y dean un marcáu calter preventivu de desigualdaes d'orixe social o familiar, asina como de sofitu a la familia y  puxu pal desarrollu integral del neñu/a.

La escuela de primer ciclu d'Educación Infantil de Candás entamó'l so funcionamientu nel cursu 2004/2005. El so llabor respuende a un proyectu educativu, esto ye, que nun solo cuiden de les necesidaes básiques de los/es neños/es, sinón que los eduquen y d'ehí'l nome d'escuela y non guardería. Ello acarria una atención de contino non solo a les sos necesidaes primaries de seguridá, hixene y alimentación, sinón tamién un trabayu diariu p'algamar el so desarrollu dafechu: sicomotriz, intelectual, afectivu, social, desarrollando toles sos potencialidaes, atendiendo a la so individualidá y tando atentos d'atopar posibles carencies o deficiencies col envís d'iguales na midida de lo posible, y too ello nun ambiente nel que'l/la neñu/a s'alcuentre queríu/ida y respetáu/ada y se sienta feliz.

Interior de la Escuela

Tolos momentos que los/es neños/es pasen na escuela son educativos yá que persiguimos unos oxetivos de mano planificaos, alcordaos y acordies col so momentu evolutivu, provocando situaciones qu'ayuden a evolucionar, a deprender, a ser cada vez más autónomos. Sía nos momentos d'hixene asina como de trabayu escolar, nel comedor, siestes, xuegos nel patiu, etc.

Trabayen con pequeños proyectos d'intervención, aconceyándolos al rodiu un mesmu asuntu o centru d'interés qu'alique l'esporpolle de los/es neños/es ( por exemplu "cuidar coneyos") y toos aquellos aspectos del so desarrollu que pretendemos estimular y potenciar: motricidá grueso, motricidá fino, control d'esfínteres, hábitos d'hixene y d'autonomía, desarrollu del pensamientu, del llinguaxe, socialización, afectividá, empatía, etc.

Consideramos qu'en tolo que facemos dientro del centru educativu ye fundamental l'ayuda y collaboración de les families porque'l nuestru enfotu cimeru ye algamar el meyor desarrollu pal so fíu/a y nes condiciones más afayadices y prestoses.

Xornada

La escuela de 0 a 3 años abre a les 7:30  y pieslla a les 16:30. Los/es neños/es que van nun puen tar nella más de 8 hores.

Ufierta tres tipos de xornaes:

• Xornada completa: (8 hores). Horariu a escoyer, como máximo 8 hores, ente les 7:30 y les l6:30. Inclúi almuerzu y comida.

• Media xornada: (4 hores), de les 9.30 la mañana a la 13.30  la tarde.

• Media xornada más comida: (4 hores y media), de les 9.30 a les 14.00 hores.

Calendariu

La escuela da los sos servicios per cursos escolares qu'entamen en setiembre y tienen un llargor d'once meses, pesllando nes vacaciones el mes d'agostu. El restu l'añu namás se suspenden les actividaes nes fiestes marcaes como nacionales, autonómiques o locales.

Los tres últimos díes de xunetu y los tres primeros de setiembre, los/es neños/es nun van dir pa que'l personal educativo faiga les sos xeres de programación, planificación del nuevu cursu, recapitulación, ellaboración de la memoria del anterior, asina como igua del material.

Datos de contactu

Escuela de 1er ciclu d'Educación Infantil de Candás