Equipu educativu - ayto-carreno
Estas en:
Equipu educativu
Ta compuestu por:
- 6 educadores, técniques n'Educación Infantil, dalgunes d'elles son diplomaes en Maxisteriu o llicenciaes en Sicopedagoxía y dependientes llaboralmente del Conceyu de Carreño:
- Nélida López Menéndez
- Ana Castellano Chapa
- Olga Fernández García
- Eva María Cabrera Martín
- María Cortina González
- Joaquina Prendes Hevia
- La directora, diplomada en Maxisteriu, llicenciada en Pedagoxía y Ciencies de la Educación, funcionaria de la Conseyería d'Educación y Cultura: Begoña García Rubio.
Órganos de Gobiernu y Participación de la escuela de 0 a 3 años
- La directora tien ente otres xeres: la representación del centru, la dirección técnica, la xestión alministrativa y la organización del personal.
- El Conseyu Escolar, que ye'l principal muérganu colexáu y garantiza la participación y collaboración de la comunidá educativa y la representación familiar y municipal na xestión y funcionamientu del centru, asumiendo xunto cola alministración d'educación, la responsabilidá de la calidá de los programes desarrollaos. Pues ver les sos funciones equí
El Conseyu Escolar ta formáu por::
- Un representante del Conceyu
- Dos pas/mas.
- Dos educadores
- La directora.
Empreses qu'intervienen na escuela
- La empresa de catering Cocibar, de Xixón, que suministra los alimentos.
- La empresa Cabo Peñas, que s'encarga de la llimpieza y que tien pa ello asignada a una persona con una xornada llaboral de 7 hores na escuela.
Otres instituciones coles que caltienen rellaciones
- El Centru de Profesores de Xixón (CPR), que coles sos convocatories organiza cursos pal personal de la escuela que garanticen una formación continua y una actualización profesional. Anguaño tán faciendo un seminariu pa facer un proyectu educativu y proyectu curricular. Pa ello aconceyámosnos tolos miércoles en terminando la xornada de la escuela..
- El Centru d'Estimulación Temprana de Xixón, fundamental pa ser quien a topar y tratar posibles deficiencies de los/es neños/es col envís d'iguales en cuantes primero sía posible.