Aparcamientu pa persones con movilidá reducida

Anguaño hai 19 places acutaes pa persones con movilidá reducida, repartíes per delles cais de la villa y que detallamos darréu:

Plaza de movilidad reducida de la Calle Santolaya

Cai Santolaya númberu 10

Ye una cai peatonal, con accesu restrinxíu a persones autorizaes dende la cai Valdés Pumarino.

Plaza de movilidad reducida de la Calle La Iglesia

Cai La Iglesia

De dirección única, con accesu dende la cai Valdés Pumarino, procedente de la plaza la Baragaña o dende la cai Enrique Alau.

Plaza de movilidad reducida de la Calle Bernardo Alfageme

Cai Bernardo Alfageme 5

Dos places allugaes enfrente del Centru de Día.. Cai de dirección única, con accesu dende la plaza la Baragaña

Plaza de movilidad reducida de la Calle Pedro Braña

Cai Pedro Braña 10-A

Cai de dirección única. Llegamos dende l'avenida del Ferrocarril, o dende la cai Jovellanos.

Plaza de movilidad reducida de la Calle Muyeres de la Paxa

Cai Muyeres de la Paxa

Próximu al empalme cola cai Náufragos. La calle Muyeres de la Paxa ye de dirección única. Llégase dende esta última, y esta, al empar, dende la cai Escultor Antón.

Plaza de movilidad reducida de la Urbanización El Llagarón

Urbanización El Llagarón 9

Ye una cai ensin salida y de dirección doble. Llégase dende la carretera AS-110, pa incorporase a l'AS-239  dirección Lluanco/Luanco - Candás, y dende'l centru de población, usando la cai Bernardo Alfageme..

Plaza de movilidad reducida de la Calle Ramón y Cajal

Cai Ramón y Cajal 1

Ensin salida y dirección doble. Llégase dende la cai Valdés Pumarino..

Plaza de movilidad reducida de la Calle Rufo Rendueles

Cai Rufo Rendueles 6

Dos places en cai de dirección doble. Allugaes dientro de la zona portuaria, con accesu dende'l paséu marítimu, procedencia de Perlora, y dende la cai Pedro Herrero, procedencia del centru de población.

Plaza de movilidad reducida del Estacionamiento El Molín

Estacionamientu d'El Molín

Dos places na zona más cercana a la cai Barceloneta. Llégase per esta última y pela cai Carlos Albo..

Plaza de movilidad reducida del Estacionamiento El Molín

Estacionamientu d'El Molín

Dos places, na zona más cercana a l'avenida Fernández Ladreda. Llégase desde esta.

Plaza de movilidad reducida de la Calle Andrés Vázquez

Cai Andrés Vázquez nu 1

Dos places na cai ensin salida y dirección doble, con accesu dende la cai Escultor Antón, y ésta, al empar, dende l'AS-110.

Plaza de movilidad reducida de la Avenida Fernández Ladreda

Avenida del Ferrocarril

Avenida del Ferrocarril - cai El Carballo, plaza solicitada y entá non señalizada al tar la zona n'obres y pendiente d'urbanizar. Llégase dende l'As-110, dende l'AS- 118 y dende'l centru de la población, zona próxima a la estación de FEVE.